Ting og tang

Dette er post nr 2, og jeg har så mye jeg vil dele, som jeg har funnet på nett, men må vell spare til flere poster. Kan ikke bruke opp alt på en post – hva skulle jeg da skrevet om senere 😉 Mye artig og merkelig der ute, for ikke å glemme alt det praktiske man finner.

Jeg er ikke spesielt praktisk anlagt men liker å sjekke ut ting, og dråmmer om dagen da jeg føler meg bekvem med en hammer og sag. Visste du at en kan finne alle typer byggevarer på nett? Ja du gjør kanskje det, men for meg er det som en annen planet 😉 Har det moro med å studere hva som finnes og forsøke lære litt.

Sjekk denne , mulig du kunne dette fra før men…. for meg nytt. Hahahaha – du må tro jeg er helt borte når det gjelder bygging. Ja det er jeg, men jeg lærer!

=

Legg igjen en kommentar

