Hva gjør man ikke?

Jeg har jo en kjæreste, men som jeg har nevt tidligere, så bor vi ikke sammen. Til helgen har jeg lovet henne å bli med på julemarked!

Ikke akkurat det jeg kunne tenkt meg å bruke helgen på, men hun har absolutt bestemt at dit skal vi. Jeg trenger nemlig litt julepynt, påstår hun. Og så kan vi jo få handlet litt julegaver, sier hun.

Javel, så da blir jeg vel med da. Man må jo ofre litt for den man er glad i, har jeg forstått 🙂 Så får hun heller handle litt pynt til å sette rundt i leiligheten min da, jeg dør ikke av det. Håper jeg. Kompisenen mine kommer kanskje til å flire litt, men de har damer selv, så de vet akkurat hvordan det er.

Man skal vel være glad man ikke har et liv som Hugo og Ivar 🙂

Legg igjen en kommentar

