Party!

julen er over, og jeg og kjæresten har feiret den sammen. Litt sammen med hennes foreldre, og litt sammen med min familie. Vi har kost oss masse, og er begge to fornøyde med julefeiringen. Hun ble kjempeglad for gaven jeghadde kjøpt tilhenne, og jeg må jo innrømme at jeg ble glad for min også. Hun hadde funnet den perfekte gave til meg, uten at jeg vil innrømme hva det var:)

Ikveld er det nyttårsaften, og den skal vi feire sammen med venner! Vi er en stor gjeng som skal samles til god mat (Tapas, da tar alle med seg litt mat, så den er enkel og grei) vi skal drikke god vin og sende opp fyrverkeri. Det er de som ikke drikker som har fått ansvaret for fyrverkeriet, vi vil nemlig ikke ha noen uhell og skader blandt gjengen vår.

Så nå gjenstår bare å ønske alle sammen et Riktig Godt NyttÅr!!!

Sees i 2015!!

Skål!!

 

Legg igjen en kommentar

