Foo Fighters :-D

Oh yes nå blir det konsert med Foo Fighters i Oslo 😀

Foo

Det ble litt frem og tilbake da jeg skulle bestemme meg for om jeg skulle kjøpe billettene eller ikke. Grunnen til det var jo fordi billettene koster en del og jeg trenger overnatting i byen også. Så da ruller pengene av gårde. Derfor bestemte jeg meg for at jeg skulle søke lån slik at jeg fikk dekt alt med en gang. Og jeg betaler tilbake det lånet nå som feriepengene kommer 😀

Her er en video fra konserten dere inne i Telenor Arena i 2011. Det var jeg også på og var storfornøyd 🙂 Tror ikke de kan toppe den dagen, men vi får se 😀

Har du sett dem live før?

 

 

Legg igjen en kommentar

