Fast & Furious 7

Wow wow wow, er enda ikke over hvor bra denne filmen var.imgres-1

Tenk å ha så raske biler, så kule og så fargerike biler. Jeg er ikke en mekaniker, men kan godt skru litt. Kanskje jeg skal realisere denne drømmen? Hvem har sagt at en IT gutt som meg ikke kan møte opp på Rudskogen og delta?

images

Klart jeg kan, det kan vel vi alle. Jeg må først finne meg en god nok bil og deretter pimpe den og forbedre den. Og ja ehh, jeg må også finne en kyndig mekanikker hehehe 🙂

Alle snakker om Meca! Takk Gud for å ha sånne som Meca, som kan jobbe med bil og som har delene til din bil. Jeg kunne f.eks ikke gått til en vanlig forhandler og levert bilen der og bedt dem å gjøre bilen klar til Rudskogen.

images-1

Jeg gleder eg allerede, vi ses på Rudskogen neste år godt folk! 🙂

 

Legg igjen en kommentar

