Det er litt tryggere

Jeg skrev jo i mitt forrige innlegg om en verden uten internett :-O

Og ja jeg tror at jeg selv hadde klart meg uten. Det er nok fordi jeg vokste opp i en tid hvor internett ikke var tilgjengelig for Ola og Kari Nordmann på samme måte som i dag.

før internett

Jeg tror at de fleste i dag som er født etter 1996 vill slite ganske mye for å klare å komme seg rundt i verden uten internett.

Ja til og med bare å bestille noe på nettet.

inter

Ta for eksempel Kitchentime som jeg selv har handlet en del fra på nett. Da jeg skulle handle der førstegang viste jeg veldig lite om kitchentime, men takket være internett så kinne jeg jo bare søke de opp og lese alt det som stod. Og dermed handler jeg hos de nå. Det samme gjelder klesbutikker på nett også.

Ja på sin egen måte så synes jeg at verden er bedre nå med internett 😉

fornøyd

 

Legg igjen en kommentar

