Hjelper pappa

Nå som jeg har blitt «voksen» synes jeg at det er enda morsommere og være med pappa.

far-og-sonn1 farog-sonn2

Ikke nødvendigvis fordi vi gjør så mye morsomt samens, men fordi jeg har det bra i hans selskap.

Vi snakke samens, vi utfordrer hverandre på forskjellige ting og vi løser verdensproblemer ofte 🙂

Det morsomste er vel egentlig at vi bygger ting samens. So nå for tiden eksempel. Jeg hjelper han å bygge badstue på hytta. Jeg synes det er kjempe gøy og gjøre slike tinger og spesielt med han.  Og siden jeg er så freak på nettet som jeg er så er det jeg som finner frem ting vi trenger. Eller jeg går ikke akkurat fra side til side, det holder med det de har på byggbutikken.net. Vi har bestilt fra de i lang tid, og er like fornøyd hver gang.

fornoyd

Har du en favoritt butikk på nettet som du handler mye fra?

Fortell gjerne i kommentarfeltet 🙂

 

Legg igjen en kommentar

